2017. március 2-től változás következett be az ügyfélkapu, perkapu és hivatali kapuk (a továbbiakban: ÜK, PK, HK) adminisztrációjában, valamint a vevénykezelési rendszerben. NISZ részletes tájékoztatója: https://segitseg.magyarorszag.hu/etananyag/Tarhelyadmin_etan.html
Pozitív változás, hogy ezentúl feladóként
- nem kapjuk meg feleslegesen a címzettnek szóló átvételi értesítőt
- e-mailben nem kapjuk meg feleslegesen a címzettnek szóló letöltési igazolást akkor, amikor a küldeményünket a bírósági rendszer a hivatali kapuról letölti (bár tárhelyünken ott lesz)
Sajnos hátrányos változtatások is történtek. Bizonyos fontos visszaigazolásokat nem kapunk meg, másokról pedig nem kapunk e-mail értesítést, ha a beállításokat az alapértelmezett módon hagyjuk.
Profilunkat viszont beállítjuk egyéni módon, hogy a fontos értesítéseket továbbra is megkapjuk.
A profilok beállítását megtalálja a http://arconsult.hu/epergyik gyakran ismételt kérdések (GYIK) oldalunkon a „3. Mi változott 2017.03.02-tól a vevénykezelési rendszerben?” kérdés alatt.
Kérésükre táveléréssel elvégezzük a profilbeállítást. Ennek díja: 3.000 Ft + ÁFA.
Kérdéseikkel kereshetnek minket helpdeszk telefonszámunkon: +36-1-225-8810, vagy e-mailen: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Amennyiben a jövőben nem szeretne tőlünk hasonló tájékoztató leveleket kapni, ide kattintva leiratkozhat: www.arconsult.hu/leiratkozas
Üdvözlettel,
ARDÓ, Péter
Arconsult Kft.
http://www.arconsult.hu
Tel: +36-1-225-8810
Mob: +36-30-9328-110